Half-Life

Oyun Link: https://store.steampowered.com/app/428690/Youtubers_Life



     
186 MB

YouTube Video
Oyunların orijinal sürümlerini satın alın.

Yorumlar

  1. beyler şu half life 2'yi yükleyin artık,benim 10 na yakın arkadaş bunu bekliyor...sizin işinize gelir!!!

    YanıtlayınSil
  2. offffff half life 2 iiiiiiiiiiiiiiiiiii geeeeellllllllsiiiiiiinnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AGANA MERKEZ PATLIYO HERKEZ!!!!!!!

    YanıtlayınSil
  3. yüklüyom kuruyom açılmıyo eror veriyor yardım edin lütfen.

    YanıtlayınSil
  4. Bu yorum yazar tarafından kaldırıldı.

    YanıtlayınSil
  5. Ben ilk defa gördüm siteni ve değişik geldi ama hoş Half-Life'ı arkadaşlarımla oynamak için indiriyorum çok sağ ol

    YanıtlayınSil
  6. KARDEŞ CROSSFİRE FALAN SORUNLU ALT KISIMLAR GÖZÜKMÜYOR VE SİLAH DEĞİŞMİYOR CROSSFİRE DA

    YanıtlayınSil
  7. eror veriyo yardımmmmm acil

    YanıtlayınSil
  8. yükledim ama hreket edemiyorum ve menü gözukmuyor sadece ateş ediyorum yardım edebilirmisiniz ??

    YanıtlayınSil
  9. 1. bölümdeki kapı açılmıyo kardeşi

    YanıtlayınSil
  10. oyun efsane lan önerırım

    YanıtlayınSil
  11. cs 1.5 ve half life ı botlu olarak birlikte link koyun ama sağlamindir olmasın linkler kırık ordaki

    YanıtlayınSil
  12. Arkadaşım indi açtım girdi attı hep öle olyo

    YanıtlayınSil
  13. bu ne leeeeeeeeeeeen sanki 1998de yapılmış berbatttttttt kim yaptıysa allah belasını ver s s ni

    YanıtlayınSil
  14. oyunda problem var tren sona ulasiyor kapi acilmiyor nede bot hareket ediyor :DD

    YanıtlayınSil
  15. bende tek problem hikaye modunda tren sonda kapisi acilmiyor :D

    YanıtlayınSil
  16. Bu oyuna boktan diyen herkesin ebesini si....

    YanıtlayınSil
  17. Bende Yukle tusuna basiyorum yukleme adresini atsaniz

    YanıtlayınSil
  18. oyuna giriyom new game yapıyom herhangi birini seçiyom play basıyom hiç bise olmuyo lütfen yardım

    YanıtlayınSil
  19. Oyun Cok İyi Ama Half Life 2 Gelse İyi Olur 2020 Gecicez Cunku Ama Hala Half Life 2 Yayınlanmadı Yayınlansa İyi Olur

    YanıtlayınSil
  20. VAY BE NE OYNARDIK İNTERNET CAFEDE ):

    YanıtlayınSil
  21. eeeee indir felan yazmıyor burada

    YanıtlayınSil
  22. lan hani indir yazmıyooo

    YanıtlayınSil

Yorum Gönderme